.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروز۹۵
اجتماع > اجتماعی - رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی باصدور اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترفیکی را که از ۲۶اسفند۹۴ تا ۱۵فروردین۹۵ در جاده‌های کشور اجرا می‌شود، اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز:براساس اين اطلاعيه، عبور و مرور انواع موتورسيكلت در ايام اجراي طرح نوروزي در تمام آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و جاده‌هايي كه ضرورت ايجاب كند، ممنوع است.

همچنين در تمام جاده‌هاي برون‌شهري كه در اين ايام ممنوعيت و محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون اعمال مي‌شود، عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا مستثني است. ممنوعيت تردد اين قبيل وسايل نقليه فقط در راه‌هايي اعمال مي‌شود كه مقررات يكطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا مي‌شود يا ممنوعيت تردد در طول سال دارند.همچنين تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در تاريخ 13فروردين در همه مسيرهاي برون‌شهري كشور ممنوع است. برخي از اين محدوديت‌ها در محور‌هاي پرتردد به شرح زير است:

در محور كرج - چالوس تردد انواع وسايل نقليه از ساعت15:00 روزهاي پنجشنبه و جمعه اين هفته از مرزن‌آباد به سمت كرج ممنوع است.همين محدوديت در مسير برعكس يعني كرج به سمت مرزن‌آباد روزهاي 4، 6، 13 و 14فروردين95 از ساعت 12 تا 3 بامداد وجود خواهد داشت.

در محور هراز نيز تردد انواع وسايل نقليه از ساعت13 روزهاي 5، 6، 12، 13 و 14/1/95 تا 2بامداد روزهاي بعد از رودهن به آب اسك ممنوع و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت15 اين روزها تا ساعت2 بامداد روزهاي بعد از آب اسك تا رودهن (محدوده مشا) به‌صورت يكطرفه انجام مي‌شود.

در محور فيروزكوه تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت 8 روز پنجشنبه مورخ27/12/94 تا ساعت 2 بامداد روز يكشنبه مورخ 8/1/95 و از ساعت 8 روز چهارشنبه مورخ95/1/11  تا ساعت 12 ظهر روز يكشنبه مورخ 95/1/15 از تهران به قائمشهر و بالعكس ممنوع است.

درصورت نياز به اعمال محدوديت‌هاي پيش‌بيني نشده در محورهاي تحت پوشش استان‌ها، روساي قرارگاه‌هاي پليس راه استان با هماهنگي پليس راه ناجا و به‌صورت مقطعي و منطقه‌اي با درنظر گرفتن فرصت كافي براي اطلاع‌رساني تصميمات مقتضي اتخاذ مي‌كنند./همشهری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.